15 Haziran 2010 Salı

Beşiktaş'taki Saklı Lezzet Cenneti



Akdeniz mutfağına bayılırım..hele Antalya'nın o kendine has piyazına, kabak tatlısına, şiş köftesine..
Ama bu lezzetleri tadabilmek için Antalya'ya uzuuun bir seyahat fikri de epey yorucu geliyordu. Yani düşünsenize, canınız kruvasan çektiğinde Fransa'ya gitmeniz gerekse siz nasıl hissederdiniz? ya da suşi için taaaa Japonya'ya gidebilir miydiniz?
Aynı duyguları ben de Antalya Piyazı başta olmak üzere diğer lezzetleri için yaşamaktaydım : uzunn bir yol asla çekilmezzzz...
Fakat heyhaaattt birileri sanki sesimi duymuş olacak ki, Beşiktaş'ta Antalya yemekleri yapan bir yer açıldığını duydum ve sevinçten ağzımın suları akmaya başladı :D
Artık doya doya, tıka basa yiyebilecektim sevdiğim lezzetleri..ama ya Antalyadaki kadar güzel değillerse diye de düşünmeden edemiyordum.
En nihayetinde, günlerden bir gün atladım gittim Piyazcım'a..
- "Piyazz istiyorumm" dedim ...
Güleryüzlü personel, halimi görünce daha bir gülümser olmuştu.. kıtlıktan çıkmış gibi sipariş verip yiyişime gülümsüyorlardı sanırım :D


Piyazın yanına şiş köfte, üstüne tahinli kabak tatlısı derken midemi de nefsimi de doyurdum..Yemek üzerine de ikram edilen bergamotlu-karanfilli çayı içince oohhh mayıştım resmen..
Daimi mekanım oldu artık Piyazcım.. Gidemediğim zamanlarda sipariş veriyorum, gönderiyorlar..misss..
Ama gitmeyi, sipariş vermekten daha çok seviyorum.. Beşiktaşın merkezinde ama gürültüden kalabalıktan uzak, sanki evinizin bahçesine ya da salonuna girer gibi rahat ve samimi hisediyorsunuz kendinizi.. hani neredeyse, yemeğin üzerine ben azcık kestireyim şurada diyebileceğiniz rahatlıkta..


Bak, piyazdan, tahinli kabak tatlısından bahsettim, karnım acıktı şimdi..Gideyim de şööyle güzel bir special tavuk ciğeri yiyeyim (ki, yalansız, İstanbul'da yiyebileceğiniz en güzel ciğer diyebilirim), yanına tahinli közlenmiş patlıcan, üzerine bi porsiyoncuk da tahinli kabak tatlısı.. Çayınızı da özledim beeee..



Geliyoruummmm.. hazırlayın masamııı !!! :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder